For Things To Change, We've To Change!

12 July 2012

Abah masuk ward

Assalamualaikum....

Masa cuti sem baru-baru ni (10/6/12), abah masuk ward kat PPUM. Operation kaki abah sebelah kiri, Seingat aku, abah x pernah masuk ward seumur aku hidup 32 tahun ni.... abah ada diabetes. tiba2 bisul pulak kaki abah....sian  mak kena jaga abah sorang2...aku hanya pergi melawat sekali-sekala.ada kot abah tinggal kat ward dalam 2 minggu. mumtaz sekolah petang, x boleh berlama-lama kat abah...nasib baik adik aku Efa sudi amik dan hantar aku untuk pergi melawat abah selepas waktu dia bekerja...aku doakan mak ngan  abah dan mak sihat selalu......risau kalau jadi apa2 pada mak ngan abah selama keberadaan aku di maktab ni....sampai mati rasanya x terbalas jasa mak ngan abah kat aku.....huuuu......hhuu....

No comments:

Post a Comment